Petice
Petice
Všichni kamarádi a přátelé Mika Muraye, zavražděného opilým příslušníkem Městské Policie Hlavního města Prahy, žádají touto cestou nadřízený orgán soudce, který propustil z vazby, tohoto pachatele obviněného z vraždy , aby neprodleně učinil příslušné kroky k nápravě, dle našeho mínění, nesprávného rozhodnutí. Nemůžeme uvěřit tomu, že člověk který měl chránit životy a majetek druhých, spáchal tak zákeřný čin a přesto s ním není nakládáno jako s pachatelem závažného trestného činu a je mu dovoleno nadále být na svobodě s možností ovlivňovat průběh vyšetřování. Zásadně nesouhlasíme s rozhodnutím a žádáme urychlenou nápravu.
Komentáře
Přehled komentářů
Vidím že jste opět nic nepochopil, to proč jsem se do vás obul je váš názor jako osoby na věc že vrah má právo, i když vraždil , pokud splňuje podmínky nevzetí do vazby, běhat na svobodě. Tak to si odporujete! Pokud totiž tu vaší formulaci presumpce neviny bude aplikovat na každý případ, nechápu proč bychom měli vůbec vazbu jako takovou mít. To se dá potom použít na každý zločin ta vaše presumpce. Pokud není odsouzený je neviný??? Katastrofa, co z nás udělal víc než 40ti letý výplach mozků. My se vždycky snažíme být papežtější než papež, ale to není spravedlnost nebo demokracie, to je DEMAGOGIE!!! Navíc v naší petici není ani zmínka o pomstě, kterou nám přostřednictvím J.Loocka podsouváte, my víme že pomsta nám Mika nevrátí, ale už poněkolikráte také říkáme, že to že vrah je na svobodě a tudíž může ovlivňovat, zneužívat možnosti se domluvit ať už s psychiatry či jinými lékaři, nebo normálně utéct. A zaručte se, když ho tolik obhajujete, že nic z toho se nestane. Co budete psát až se začneme dozvídat, že ho vlastně napadl Mike a on, sice se spožděním 5ti minut, zjistil že mu jde o život našel pohozený nůž, který zcela jistě nepatřil jemu ale třeba Mikovi a boxer ten jeho taky nebyl a bla bla bla. Co potom?? Uznejte p.Harašta, že i když s váma polemizuji, naprosto s vámi a vám podobnými souhlasit nechci a nebudu.A to že píšete "váš názor trochu kultivovanou formou" z vás ještě kultivovaného člověka, to mám možná radši ty kteří mluví rozumně i když při tom padne nějaké to"hovno" nebo"prdel" hlavně když tomu rozumím a mohu s tím souhlasit. Otiskuji váš i můj příspěvek a znovu vás žádám, udělejte si své stránky a své pseudovýklady kultivované demokracie si vkládejte jen tam. Nebudu blokovat ani mazat vaše příspěvky, ale apeluji na vaší soudnost.Admin
Mail p.Harašty Adminovi
(p.Harašty , 12. 2. 2008 10:15)
Dobrý den pane Podlucký,
jsem Jakub Harašta, který psal na www.spravedlnost1414.estranky.cz do petice příspěvek s nadpisem "Vím, že bych neměl ..." a také ten koho jste označil za "člověka."
Nechci s Vámi nadále polemizovat o tom, zda je či není správné aby obviněný z vraždy pobíhal na svobobě. Můj názor je takový, Váš jiný. Váš názor respektuji, nevyvracím ho jako špatný, chovám se tedy přesně tak, jak by v dnešním světě mělo být zvykem, bohužel ale není.
Jako člověka, který p. Muraye znal se na věc bezpochyby díváte z jiného úhlu než já. Netvrdím že to nemohl vzácný člověk, jsem dalek toho, abych k němu choval nenávist jenom proto, že to byl Američan. Politika s tímhle nemá co dělat, ať si o ní myslím co chci. Faktem pro mě zůstává, že se stala velká tragédie za kterou, jak doufám, padne tvrdý (ale přiměřený) trest. Tragédie, při které přišel o život mladý člověk s rodinou. Tragédi, která by se v civilizované společnosti neměla stávat.
Také jsem na hony vzdálen tomu, abych se snažil nějakým způsobem špinit památku p. Muraye (jak jste mě ve svém příspěvku obvinil).
K poznámce o tupém stádu: Ne, nejsem jeho příslušníkem - tedy aspoň se za něj nepovažuji. Také mám své otázky ve kterých se zcela rozcházím se "zákonným nařízením." Už jenom to, že jsem si utvořil vlastní názor, byť poněkud odlišný od toho Vašeho, je faktem, že vlastní myšlení mi není věcí zcela cizí. Ne každý, kdo zstává jiný názor než Vy, musí být špatný a býti "člověkem."
Vraha ani v nejmenším neobhajuji, je mi odporný pro to co udělal a ani v nejmenším nejsem spokojen se stavem české justice (kde se protekce a korupce pěstuje zcela nepokrytě).
Nemá Vám zřejmě smysl vysvětlovat mé myšlenky nějakým podrobnějším způsobem, protože svoji pravdu jste si už našel. Tak to má být. Člověk bez názoru není člověkem. Proto poslední věcí, kterou Vám napíšu bude, že jsem ani v nejmenším na Vaše stránky nepřišel s úmyslem provokovat, ale pouze zcela normáně (tedy dle mého kultivovaně, bez náznaků vulgarity nebo hanění Vašeho názoru a Vaší petice) a veřejně vyjádřit svůj názor a poukázat na některé aspekty okolo vraždy p. Muraye.
Pokud na Vás stále působím jako provokatér a nějaká zapadlá pseudoexistence, raději Vás prosím o smazání mých příspěvků z Vašich stránek, než se nechat urážet (hlavně od Vás). Myslím si totiž, že už jenom fakt, že jsem se nebál říct názor (jak se domnívám i trochu kultivovanou formou), by mi měl dávat pocit jakési důstojnosti, ne naopak někoho, kdo se mi jej bude snažit vzít. Pokud tedy ke smazání příspěvků opravdu dojde, omlouvám se Vám za to, že jste nabyl dojmu že se snažím znevážit Vaši petici a hlavně památku p. Muraye. Za svůj názor se ale, i když si tím možná od Vás vysloužím ještě lecjaká označení, omlouvat nebudu.
S pozdravy
Jakub Harašta
Pan Harasta
(Misa, 11. 2. 2008 10:59)
Svet,ktery nas obklopuje,je falesny a zly.Proto mam svuj,jeste horsi,a v nem jsem dablem.
(Hynek Hlavacek-Krute hry)
Zda se,ze jste na tuto stranku prisel jako provokater,nikoli vyjadrit svuj nazor(Cloveka),uz tim kdy vyzyvate zrizovatele stranek aby si s Vami zacal Meilovat,aby jste to nemusel resit zde,a co jako?Tady si to muze precist kazdy.Vy vystupujete jako provokater a Pan Pindourek.
Souhlas
(Lojza, 11. 2. 2008 10:10)Pro vzetí do vazby jsou v tomto případě všechny 3 důvody. Jak možnost útěku nebo skrývání, tak možnost ovlivňování svědků a za třetí možnost pokračování v trestné činnosti (třeba se zase někde opije a zase někoho bodne )
Odpověď Admina
(Admin, 10. 2. 2008 19:18)Admin je správce stránek. Mé jméno je Podlucký a email podluckytomas@seznam.cz a pokud chcete řešit, řešte jinde (viz záhlaví) nezlobte se ale s vaším stavem mysli a názory absolutně nesouhlasím a i nadále si myslím že jste pokrytec a pseudodemokrat který kritizuje snahu druhých nenechat tuto věc jen tak a přitom má jen jedno řešení, věřit soudům,fuj. Podívejte se do minulosti co věcí se zdálo nepřokonatelným (viz pád komančů) a nakonec díky lidem se mohlo něco změnit. Já a mí přátelé nikdy nebudeme ovce a tupé stádo které se nechá klidně odvézt na porážku, jen když to bude tzv. zákonem nařízeno. Nikdy, dokud nám to síly dovolí, nepřestaneme "otravovat" ty co jsou za stav spravedlnosti a zákonů zodpovědni. Byli jsme na Mikově pohřbu a viděli jsme zoufalství jeho matky i velkou bolest v srdci jeho manželky a už kvůli tomu nepřestaneme. Admin
Plně souhlasím s peticí,
(Radka, 10. 2. 2008 19:08)navíc jsem toho názoru, že případný trest pro vraha by měl být o to vyšší, že jako příslušník policie (ať už jakékoliv), měl mít chování více, než příkladné a tudíž by měl být tresán nejen za vraždu, ale, byt je to možná "prkotina", i za opilost na veřejnosti. pro výstrahu ostatním takovým exemplářum.
souhlasim s petici
(Stancek, 10. 2. 2008 18:43)Je mi líto,že se takový odporný zločin stal
Souhlas...
(El-Capitano, 10. 2. 2008 13:42)s peticí. Jen jí dejte právní rozměr ať se jí může někdo oficiálně zabývat. Nadřízení soudce musí nějakým způsobem zvrátit " pochybné " rozhodnutí soudce. Neni to náhodou precedens v ČR, nevzít do vazby člověka podezřelého z vraždy či ublížení na zdraví s následkem smrti ??? Rosta Baška
Pro admina (ať je to kdo je to)
(Jakub Harašta, 10. 2. 2008 12:17)
Napsal bych Vám na e-mail abychom to nemuseli řešit zde, bohužel narozdíl ode mě jste se nepředstavil a poje admin je velice anonymní.
Ano, uznávm že označení "člověk" si podle Vás asi zasloužím. Až se toto stane v mém okolí a mojí rodině, budu vykřikovat smrt vrahovi. Jenže takovýto postoj jsme už před nějakým časem opustili.
Podle JOhna Locka se člověk proto, aby mohl žít ve společnosti, vzdává určitých (pro něj výsostných) práv, jako je například pomsta. Přemýšlejte o tom prosím.
Jakub Harašta
harasta.j@seznam.cz
v teto zemi je to tak
(jony, 10. 2. 2008 11:30)ze za nic dostanete klidne 6 nebo i vice let za nejtezsi zlocin milost od milostpanu ! a nejhorsi je ze to lidi vlastne moc nezajima , nekde jsem na diskusi cetl neco v tom smyslu ,vzdyt to byl amik oni si muzou delat co chteji a my ne!?
"Vím že bych...."
(Admin, 10. 2. 2008 9:50)No to jste napsal správně pane Harašta, to by jte tedy neměl, tyto stránky tady jsou aby probudili lidi z pocitu, že jsme v bezpečí a ukázali kolik lidí s námi souhlasí. Váš příspěvek zde nechávám né proto že s vámi souhlasíme, ale chceme na vaše příkladu ukázat jak funguje neše povaha. Vy zde obhajujete vraha! To že uvádíte že neuteče a nebude ovlivňovat svědky je sprostá fabulace a mystifikace.Jak to můžete vědět? Vy ho snad znáte? Máte vůbec svědomí? Asi né, jinak by jste se ani v den Mikova pohřbu neodvážil dále špinit památku tohoto vzácného a dobrosrdečného člověka. Dejte nám prosím všem vědět, až se podobný případ stane ve vašem nejbližším okolí, nedejbože vaší rodině, jestli i potom budete tak plameně s humbukem obhajovat vrahy.Jsem hodně zklamaný z takových "lidí" jako jste vy.
Souhlasím s peticí
(martina h., 10. 2. 2008 8:57)Je mi líto,že se takový odporný zločin stal v naší zemi,navíc rukou člověka, který má "pomáhat a chránitt".
Návrh lepšího znění petice
(Abonent, 10. 2. 2008 2:56)
Vážení, s vaší věcí souhlasím, ale pod ten nešťastný text bych se podepsat nemohl. Takže Vám zdarma posílám návrh lepšího znění petice :
Všichni kamarádi a přátelé Mika Muraye, zavražděného 30. ledna 2008, vyzývají touto cestou předsedu Městského soudu v Praze :
Vazební soudce Jiří Englich z Obvodního soudu pro Prahu 9 dne 1.února 2008 propustil z vazby muže, který je obviněn z vraždy našeho kamaráda.
Nemůžeme uvěřit tomu, že osoba obviněná z nejtěžšího trestného činu, která svoji vinu ani nepopírá, může být propuštěna na svobodu.
Navíc se obáváme, že obviněný může nejen uprchnout, ale jako bývalý strážník Městské policie hl. m. Prahy má řadu možností nezákonně ovlivňovat vyšetřování ve svůj prospěch.
Proto Vás vyzýváme, abyste neprodleně učinil příslušné kroky k nápravě tohoto rozhodnutí, které považujeme za naprosto nesprávné.
Plně souhlasím s peticí
(Vladimír Cihlář, 10. 2. 2008 1:03)
Česko není právní stát. Je tu bordel a nikoho to nezajímá. Naši tzv. "politici" nejsou schopni se ani dohodnout jak bude zvolen prezident. P. Švejnarovi muselo být fakt trapně. Pryč s ODS, to není pravicová strana, je to jen podraz.
Upřímnou soustrast pozůstalým.
Jakubu Haraštatovi
(František Chládek, 9. 2. 2008 23:26)Máte pravdu, ale justičních skandálů je tady mnoho, až příliš mnoho, z mnoha rozsudků a usnesení "řve" nespravedlnost. Na hradě sedí mafiánský kmotr a ve státní správě vládne korupce na každé úrovni.
Vím, že bych neměl ...
(Jakub Harašta, 9. 2. 2008 22:40)
Dobrý den všem, omlouvám se, že se budu psát i přes upozornění na indexu. Ano, do určité míry s Vámi souhlasím, stav české justice je vskutku katastrofální. Teď ale k tomu, za co jsem se omlouval hned na počátku. Nedomnívám se, že speciálně tento případ je tak katastrofálním jak je vylíčen. Ano, každá zbytečná smrt a každá vražda jsou bezesporu tragédií a upřímně lituji zmařeného lidského života, ale nevidím důvod pro humbuk, jaký se strhnul kolem nevzetí podezřelého (!) do vazby. V takovéto situaci se sice jedná o velice neobvyklý postup, ale není nezákonný, protiprávní ani protiústavní. Navíc se podezřelý (!) očividně nesnaží uprchnout ani se skrývat ani ovlivňovat svědky. Podezřelého píši s vykříčníkem, protože (i když se v tomto případě zdá být případ jasný) stále platí presumpce neviny, tedy člověk je nevinný dokud jeho vinu neprokáže soud. Nepochybuji o tom, že vrah bude po právu odsouzen, ale nevidím důvod, aby s v souvislosti s tímto případem vyskytovaly po celé republice petice a poukazy na to, že vrah běhá na svobodě. Ano, stala se tragédie, ale dle mého není důvod v tomto případě trvat na uvalení vazby.
Toť můj názor, se smazáním mého příspěvku tak nějak počítám, takže snad si ho do té doby někdo přečte.
Jakub Harašta
harasta.j@seznam.cz
Souhlasím s peticí
(Eva Kadlubcová, 9. 2. 2008 21:22)Tak snad se dočkáme spravedlnosti.Buď tady nebo ve světě budoucím.
Odpověď p.Haraštovi
(Admin, 12. 2. 2008 10:38)